Burcumeda Kız selam bu yeni çıkan küçük hava makinelerinden kullanlar var mı işe yarıyo mu kullanan varsa memmuniyetini yazabilir mi almak istiyorum 1 tane ama hangisi alıyım karar veremedim.
Mavis34 Burcumeda ben 1 aydır kullanıyorum.bebegim.durmadigi için uyurken veriyorum hep sessiz ve maske takmadan kullanıldığı için çok iyi oldu
Fazo Burcumeda ben de aldım ama en iyisi dite aldık herkes çok memnun serum fizyolojikle kullanırken iyiydi ama diğer ilaçları koyunca üflememeye başladı cocugum bronşit olunca komprosötlü almak zorunda kaldık