xxxxx Sidefer kan damlası dört yaş üstü çpcklr için uygunmuş ama dktr benm bebeğim dört aylıkken yazdı sizce napmalıym kullananvarsayarakyazabilirim.sağlık ocaginin verdiği vegaferonuzun kullanmak istemyrm
AryamH xxxxx ben kullaniyorum bi sorun yok doktor iyi dedigi icin aldik. saglik ocagininki bizde kusma yapiyor
MinikAren xxxxx merhaba gerekli ruhsatları alabilmek için 4 yaş üstü yazılmış kutu üzerine, takip ettiğim bi ünlü Dr öyle paylaşım yapmıştı aslında 4 Aydan itibaren kullanıma uygunmuş. Kilo başına 1 damla olarak
EnverinAnnesi xxxxx biz 10 aylıkken kullanmıştık kiloyla orantılı kullanılabiliyor ve güzel bir damla tavsiye ederim
kubraege xxxxx kullanabilirsiniz,prospektuste öyle yazmasının sebebi devletin ilacı karşılaması için sanırım, bizde 4 aylıkken sidefer kullanmıştık gayet iyi bir kan damlası,sağlık ocağının verdiği kabız yapıyor sideferin yan etkisi yok
Samyeli AryamH sideferi yeni kullanmaya basladıgımızda 1 hafta kadar sürekli kustu oğlum şimdide eskiye göre daha cok kusuyor bu damla yapıyor olabilir mi siz yazınca aklıma geldi şuan doktora söylediğimde bu damla yapmaz demişti tesadüf olabilir mi ki
Seren45 MinikAren bende bugun aldım eşim almış hiç sormamış nasıl kullanılır dıye içinde bir toz var galıba onu içine boşaltacaz sabah aç karnına mı nasıl kullanılıyor bilgi verebilir misiniz
xxxxx Teşkrler herkse bnde o kadr para verp aldm okyncada vermk istemedm ama şmdi kllanaym dyrm sağln.
MinikAren Seren45 evet içindeki tozu şişeye boşaltıyorsunuz her kullanımdan önce çalkalamak lazım, kilo başına bir damla olacak şekilde veriyoruz. Ben sabah aç karnına veriyorum hem Demir emiliminin daha iyi olması açısından hemde çok kusan bebeğim var Damla’dan sonra 15-20 dk oyalıyorum alt değişimi vs ile sonra da emziriyorum.
Seren45 MinikAren bebeğim 4 aylık 6,5 kilo fazla olmaz mı 6 damla birde damlalığı farklı onu nasıl ayarlıcam birde verdikten yarım saat sonra emzirmek yeterlimidir çok soru sordum k bakmayın
iraz90 xxxxx benim saglik ocagindaki hemsirem onermisti bende 4 aylikken basladim 1 aydir kullaniyorum
MinikAren Seren45 Estağfirullah sorun tabi, 6.5 kg ise 7 damla vermeniz gerekiyor bize doktorumuz öyle demişti yinede isterseniz sizde danışın doktorunuza. Birde çay kaşığına damlatıyorum ben kaç damla vereceksem öyle içiriyorum yoksa göremiyorum emin olamıyorum.
gammet MinikAren merhaba bende sidefer kullanıyorum doktot 1ml vereceksın dedı kılosyna gore demedi bıde ac tok fark etmıyor verıyorum
Minikcivcivim xxxxx evet öyle yazıyor ama kilosuna kadar damla şeklinde veriliyor biz kullandık kansızlık yaşamadık hiç bi sorun da yaşamadık kabızlık vs gibi