NAZAKYOL06 Aşı kartımızda 4 aşı gözüküyor acaba ben mi yanlış anladım yoksa cidden bu kadar çok mu bu ay kızlar 🥺
DarkSwan NAZAKYOL06 Pazartesi günü 6.ay aşılarımızı olduk. 2 tane bacaktan aşı yaptılar. Birde ağızdan aşı varmış çocuk felci için, ama onu yapmadı. Ellerinde yokmuş, Türkiye genelinde sıkıntı varmış. 2 hafta sonrası için gelirse yapalım dedi.
Htc4504 3 tane iki bacak bir ağızdan damla olarak ama yapılmadı çocuk felci aşısı çünkü aşı yok yurt dışından gelemedigi için yapılmadı ateş filan hiç bişey olmadı bizde