Merhaba bebeğim 3 ay 22 günlük yaklaşık 1 buçuk haftadır geceleri 12de uyuyoruz uykusu çok geliyor ama yinede net uykuya dalamiyoruz. Geceleri böyle geçerken gündüzleri de uykusu geldiği an yıkıyor ortalığı.. sağ tarafımda emzirirken zorlanır oldum hep sol tarafı emip uyumak istiyor. Neden olabilir sizce