gokyuzu_35 arkadaşlar merhaba kızım 16 aylık 3 aydır uyuz hastalığında ve ne yapsak geçmiyo, Wilkinson pomad kullandık, beyaz sirke çarşaflar havlular herşey 60-90 arası yıkanıyor. ama bi türlü geçiremedik, nasıl geçirebilirim bu hastalığı sizde de oldu mu?
Mine01 gokyuzu_35 devlet hastaneleri bir recetr veriyor canim karisim, eczane ona uyarak yapıyor 3 gun tekrarliyorsun ust uste, ben ona uyarak kurtulmustum o illetten
gokyuzu_35 Mine01 böyle bi karışım bebeğe sürülmez demişti eczacı bebekler içinde ayriyeten var mıymış
Mine01 gokyuzu_35 ben o zaman hamileydim, esime yuksek ml bana daha düşuğünü yazmisti oyle yaptirmistik. Bebek olduğunu belirtiirseniz ona gore yazarlar bence
gokyuzu_35 Papatya-ya çocuk doktoruna götürdüm, wilkinson pomadı verdi o da kükürtlü bi krem ama faydasını göremedik. tekrardan bi randevu daha aldık bakalım o ne diyecek
Papatya-ya gokyuzu_35 benim gönderime de bakar mısın bnm bebeğim de kaşınmaya başladı isilik gibi çıktı sonra sivilce gibi oldu götürdük uyuz değil dedi doktor alerji veya birşeyden huylanmis dedi sizinki de boule mi uyuz mu acaba dedim uyuz böyle olmaz beyaz çizik çizik olur dedi