BusUgUr Slymnsmye cimeri arayın sağlık ocağınızı şikayet edin. Verem aşısının zamanını geçirdikten sonra verem aşısı olmak için bebeğinize test yaptırmak zorundasınız.
Merhaba05 Slymnsmye banada sağlık ocağı yok dedi yapmadı. Kendi doktoruna kontrole götürmüştüm onun elinde verem aşısı varmış o yaptı.
Slymnsmye Türkiye geneli olmadığıni aşının geldiğinde test yapıp öyle uygulayacaklarını söylediler özel hastaneleri falan aradım ellerinde olmadığını söyledilerz
Slymnsmye Kızım 22 de üç aylık olucak daha 2 aylık aşısını olamadık daha yeni aglik ocağından aradılar diğer aşıları yapalım diye
Ozge_5555 Slymnsmye onlar aramiyorsa siz arayın bence 2. Ay aşısı var di diye bazen benimde aramiyorlar bn soruyorum yada mesaj atıyorum
cydcvk Ozge_5555 devletin elinde aşı da yok ilaçlar da yok. Para da yok. Bakan açıklama yaptı şubatta ilaçlara gelecek zammı erkene çekiyoruz artık ilaçlara ulaşabileceğiz diye. Şaka gibi ama bunu müjde gibi duyurdu
Slymnsmye Aradım zaten aşılarını hiç geciktirmem ama verem aşısında ilacı açınca belirli bebek sayısına yapıyorlar o sebeple biraz geçikecegini söylediler dünde arayıp olmadığını gelince test yapıp öyle yapacaklarını söyledi