Pialvi Kızlar evin içini resmen saldı koku..kapaklı wc kullanıyor ama yine de kokuyor temizliğini de her gün yapıyoruz siz nasıl önlem alıyorsunuz
Sedagst Pialvi erkek mi? Kisir degilse puskurtuyordur ve o kotu kokar onun disinda aktif karbon kum kullaniyorum bizde koku olmuyor
Ebrulavinya Ebrulavinya kısırlaştırma olmadığı için koku sorunu yaşıyorsunuz birde pudralı kum ciğerlerine çok zararlı kokusuz kum kullanın 🙏
birinsan14 Yediği mama daha etkili. Kokuya ben de çare bulamamıştım oluyor malesef. Bir de eğer kızgınlığa girmesi yakınsa etrafa da çişini yapıyorlar yaptı kurudu fark etmemiş falan olabilirsiniz halıya vs
Sedagst Pialvi evet soyle ki kisir olmadigi icin sprey seklinde saga sola puskurturler hatta eksi bir kokusu vardir. Kisirlastimak kesin cozum
F-Duru26 Pialvi kızgınlık dönemine girdiyse koku bırakıyorlar yani idrar gibi çişten ayırt edebilir derecede ağır kokusu var. Ama tuvaletinde değil koku bıraktım fışkırttıgı yerlerde kokar zamanla odayı kaplıyor o koku takip et kuyruk kaldırıp titreyerek yapıyor