Mcyilmaz biz aptamil kullanıyoruz şuanda, 1 buçuk ay önce alerjik mamaya geçtik bundan önce hipp kullanıyorduk çok güzeldi kilo alımı ama son ay 200 gr almış sadece şuan 6 aylık doktor bir sorun görmedi kilosu yerinde olduğu için ama o kadar kilo alırken birden 200 grama düşünce ben biraz tedirgin oldum tabi . Bu arada kilosu 8400