Nursevensahin aa öyle mi valla hiç bilmiyorum bak onu annemin doktoruydu 15 yıl önce . Üç sene önce de ben bir ara annemlere gittiğimde orda ona kontrole gitmek zorunda kalmıştım çok güzel davranmıştı . Annemde çok memnundu ondan hatta doğuma hazırlarken kendi nescafesinden anneme çay kaşığıyla içirmiş sakinleşsin biraz iyi hissetsin diye