Busrakarsu uyku eğitimi mi bilmiyorum ama bebeğimi 2,5 aylık olduğunda uyku sinyallerine göre uyuttum. Şu an henüz 5 aylık ama uyku düzeni hala bozulmadı. Uyku sinyalini aldığımda çok aç olmasa bile süt içerek uykuya çok rahat geçtiğini farkettim. Sütümü sağarak verdiğim için, biberonu veriyorum ve zaten içerken uyumuş oluyor. Gündüz 2 uykuya düştük. Yarım saat arayla uyandığını farkettiğim için, destek olarak yarım saat sonra emzik veriyorum ve uykuya devam ediyor. Gündüz uykuları 1-2 saat arası sürüyor. Gece uykusuna 9-9 buçuk gibi geçiyor. Gece 12-1 gibi uyurken süt veriyorum. Sabah 6 da acıktığında uyanmadan mıhh mıhh yapınca tekrar süt veriyorum ve uykuya devam ediyor. Sabah 9 buçuk olunca da uyanıyor.
Şu an destek için emzik ve sütü kullanıyorum. Bazen temas etmek istiyor ve elimi tutuyor. Gece veya gündüz farketmeksizin beşiğine yatırınca uyuyor. Uykusu gelince hep beşiğe yatırdığım için uyuması gerektiği alanı olduğunu biliyor sanırım. Çok net bir rutin oluşturmak istemedim. Alışkanlık olsun da istemiyorum. Alışkanlıkları bıraktırmanın çok zor olacağını düşünüyorum. 4 aydan sonra uyku eğitimi verilir diye okuyorum hep ama benim bebeğimin 4. Ay atağı da olmadı. Değişir mi bilmiyorum ama şu an iyi gidiyoruz. 7.ayda odasını ayırmayı düşünüyorum mesela. Ama ayırmadan önce gündüz uykularında bu kez yeni odasına ve yeni yatağına yatırarak alıştırma yapacağım. Uyku sinyalini yakalayınca geciktirmeden uykuya dalıp devam ettireceği doğru kanalı bulmanız önemli. Her bebek farklı sonuçta.