yenidenanne3 Sevgilimmmmmmm valla ben yapmadım saçma buluyorum ama kendi fikrim yapanları asla eleştirmem üstte kalsın diye yazıyorum 🌼
Birdunyabircennetannesi Sevgilimmmmmmm Yapmadım bana saçma geliyor ☺️ Ama yapanlara da saygı duyarım tabiki