Merhaba kızlar ben birşey sormak istiyorum . Adetim 4 gün geçti spiral ile korunuyorum . Pkos da var pazar günü hafif lekelenme oldu , pazartesi siyah kan geldi bir miktar 2 gündür de gündüzleri koyu kahve lekelenme oluyor. Adet mi olacağım yoksa hamile miyim kafayı yiyeceğim ya lütfen biri akıl versin bana ne diyorsunuz pazardan beri ilişki yok yapsam bir şey olur mu lekenme sadece gündüz oluyor bı arada lütfen bir şey söyleyin ruhum daralıyor