Kızlar 6 aylık kızım var sezeryen doğum yaptım, bazen karnımda seğirme hissediyorum bebekten dolayı ilişki hayatımız çok aktif değil. Adette olmadım kızımı da emziriyorum. Neyse bugun için randevu aldım gittim doktoruma doktor bakalım bi alttan muayene edeyim dedi kanser testi içinde bişey yaptı, ultrason cihazı ile alttan muayene etti yok bebek görünmüyor ama beta’na bakalım bi dedi. Kan ver dedi kan veremedim hastane çok kalabalıktı bebeğimde durmadı nasıl kaçtığımı anlatmıyorum bile herkes hasta 😷 Sanırım maskeli hayata yeniden dönüş oluyur. Neyse doktor kafamı karıştırdı kızlar hem yok deyip hemde kan ver demesi neyin nesi . Alttan yapılan ultrason ile %100 olup olmadığı belli olmaz mı? Lütfen cevaplayın kafayı yicem artık 🥺🥺