Ebrucekin Evet hanimlar sorarim size bu donemde hem sigara icip emziren varmi sütünüz azaladimi naptiniz sigara icmek isteyenler anlatin bi kac gundur canım sigara istiyor ama icim el vermiyor
sedaelif Ebrucekin canım ben bebeğim 4 aylıkken başladım tekrardan içmeye sütte azalma olmuyor ama süte geçiyor Sonuçta yediklerimiz içtiklerimiz. Tek tük içiyordum şimdi twkrar hamile kalıp bıraktım. Sabret biraz hiç başlama.
Deniz2463 Ebrucekin kesin lincleyecekler olacak ama emzirirken içiyorum ilk oğlumda da içtim zararı elbet vardır ama sütümde azalma olmuyor içince de elimi yüzümü ağzımı yıkıyorum böyle yaoarak da kendi içimi rahatlatmıs oluyorum sanırım ama kimseye iç diyemem tamamen benim iradesizligim
Sapsikanne Ebrucekin 11 aylık ben içiyorum iki günde bir paket emzirmeyeceğim zamanlara denk getiriyorum önce emzirip sonra sigara içiyorum sütüm normal olmadı gerektiği kadar bu zamana kadar hiç mama vermeden emzirdim
3310umbozuk Bi tanıdık sırf sigara içmek için mama kullanıyor bebeğine, yani ikisi aynı anda olmaz diye düşünüyorum
Ebrucekin Deniz2463 bunun bebekte ne gibi zarari olcakki yani bende bugun 1tane duramadim ictim sabah kendimde sitres yaptim galiba
Lykiavvv Deniz2463 bende aynı şekil içiyorum sonra üstümü falan değiştiriyorum. Vicdanım rahat ediyor
Glrmila 4 aylikken basladim gunde 1 tane ile suan kizim 11 aylik içiyorum 1 paket 2 3 gun gidiyor. Sutumde bir azalma yok cok şükür ama etkileri bebege tartışılır bilemiyorum nikotin geçermi
Ebrucekin Glrmila bilmiyorum anlamadim rek sey bebege nasil gecicek gecti diyelim ne olcak hastami olur tek korkularim bunlar sutum azalirmi bebege bisi olurmu
Deniz2463 Ebrucekin ben süte geçeceğini sanmıyorum günde yarım paket içiyorum ama asla dumanın zerresini almadan çocuk içiyorum elimi yüzümü yikiyip öyle alıyorum bu arada iki aylık bebeğim
Ebrucekin Sapsikanne benimde 1 aylik olcsk bende ayni şekilde emzirdikren sonra birde 2 cocuk olunca 1 anca 2 anca yani oyle paket zaten bitirmem oncedende 1 paket 2 veya 3 gun giderdi esim birskirdi daha dogrusu 6 dal aksama kadar 1 2 dal kaliyordu