Bilenleriniz vardır belki ama bilmeyenleriniz için yazayım dedim . İstanbul avrupa yakasında oturanlar için Forum avmde akvaryuma ücretsiz giriş yapılabiliyor. Hafta içi sadece geçerli .saat 18.00 a kadar. Uygulamayı indirip kod alabiliyorsunuz . Geçen sene gitmiştik bu sene yine var kod aldım gideceğiz bu hafta. Düşünen olursa yardımcı olayım size 🥰🌸