Banumeva 2 yaşında bir kızım var yarım saat önce gebelik testinde çift çizgi cıktı, sadece birkez korunmadık onda da hamile kalmışım napacağımı bilmiyorum beni neler bekliyo bilmiyorum… Off karmakarışık duygular içindeyimm 😩😩😩
mysa2 Banumeva Bir kereden birşey olmaz dememek gerek 😊 rabbimin size bir hediyesi çok güzel olur bende öyle planlı gebelik yaptım iyi gidiyor suan 😀😀
Kutay_22 Banumeva hayırlı olsun, güzel ama yorucu günler bekliyor. Oğlum 2 yaş 1 aylıkken 2.oğluma hamile kaldım. Biri 3.5 yaşında biri 9.5 aylık
Banumeva mysa2 Yaa off vallahii 2 kez düsük yaşadım 3. Gebeliğimde kızımı sağlıkla kucağıma aldım, eşimde diyoki planlı istediğimizde bu kadar kolay olmamıştı harbiden de öyle tam 5 sene boyunca uğraştık 🥲 sevinsemmi üzülsemmi çok kararsızım sanki kızıma haksızlık yapmışım gibi.
Banumeva Storymoon teşekkür ederim 😊 evet buna bende çok inanırım ki kızım doğduktan sonra hiç olmayacak nasiplerimiz oldu hamdolsun..
Banumeva Kutay_22 o lohusalık günlerim geldi aklıma üstüne birde huysuz ve yaramaz bir bebiş eklenince Allahımm 🥺🥺
Ecrininannes Banumeva ah ah bende de öyle bişey olmuştu önce ağlamıştım ama sonra kucağıma alınca herşey bambaşka oldu ❤️
Banumeva Ecrininannes işin en güzel tarafı miss gibi bebek kokusu ❤️ o an gelince herşey geçicekmiş gibi ya da ben mi iyiyi görmek istiyorum bilmiyorum çevremde 2 çocuklu aileler hep büyük çocuklarını ihmal ediyo gibime geliyo ya bende ihmal edersem ☹️ ya ikisine bir yetemezsem o zaman bin pişman olurum kıyamamki kuzuma 😔
3310umbozuk Hayırlı olsun, çok yorucu ama bir o kadar da güzel bir deneyim bence stres yapmayın büyük çocuğunuzla güzel vakit geçirmeye bakın
Banumeva 3310umbozuk düşündükçe stres yapıyorum hamileliklerim zorlu geçiyo baş ağrısı mide bulantısı kusma burun kanaması… Bide kan pıhtılaşması olduğu için kan sulandırıcı kullanıyorum onun düşüncesi bile stres yapmaya yetiyo ya bilemiyorum 😐😐
Elf55 Banumeva rabbim yardımcınız olsun herşeyde bir hayır vardı inşallah adetinizden kaç gün geçtikten sonra test yaptınız
Banumeva Elf55 Amin inşallah.. doğumdan sonra adetimde düzensizlik oldu 2 ay olmadığı da oluyodu yine düzensizlik var sanıp hiç takip etmedim bilmiyorum cuma günü doktora gitmeyi düşünüyorum ultrasonda belli olur.
Akyel001 Banumeva hayırlı o l sun söyle düşün daha 8 ayın var yani bebisi kucağına aldığında diğer çocuğun 3 yaşına yakın olucak