Bloom24 10 aralıkta kızım 2 yaşına girdi belim ağrıdığından dolayı sabah akşam doktor iğne yazdı sütümde sağılacak kadar çok yok sanırım süte karışıyormuş önce sağ sonra ver dedi bende zaten bıraktıracaktım kızım öyle memeye çok düşkün değil sabah vermiyordum bile öğlen akşam yatınca veriodum bazende gece kalkar zor bir süreç olurmu bilmem ama sorum şu sütüm bana göre çok değil gibi ama içmeye bıraksan 15 dk çeker acaba mastit gibi problemler olurmu ne yapmak lazım tecrübeli anneler yazarmısınz
hunilimomm Bloom24 ben 2 yaşında biraktirdim ama kızım çok düşkündu her gün duş alıp masaj yaptım zaten tek meme emziriyordum iki yıldır bı sıkıntı olmadı ama masaj iyi geldi bence
Evhamlianne Bloom24 şu an bıraktırma sürecindeyim, soğuk kompres yapıyorum iyi geliyo, ilk birini bıraktırmıştım onda da soğuk kompres yaptım 2 3 günde geçti sızı
Hep_mi_uykusuz Bloom24 Benim kizim da 25inde 2 yaşina girecek o kadar duskun ki memeye nasil birakacagiz bilmiyorum uyanir uyanmaz meme surekli meme iyice bunaldim o kadar zorlanacaginiz dusunmuyorum sizin zaten sutum az diyorsunuz az az sagip mastit olmasini engellersiniz
Birbebetoannesi Bloom24 kendiliğinden bıraktı oğlum , mastit falan da olmadı şükür kendiliğinden emmediği için zaten sütler geri çekildi
3310umbozuk Eğer çok sütünüz yoksa zaten bir kaç gün birikir ağrı yapar sonrasında çekilir, benim 1 hafta sürmüştü çekilmesi, sütüm de baya vardı hatta ama mastit olmadım
Bloom24 Hep_mi_uykusuz bence kafasını başka şeylerle meşgul edebilirsiniz sizin baya olmuş ben zaten azaltmıştım bugün de hiç vermedim iyi gidiyorum sanki kararlı olmak önemli ama gece kalkarsa naparım bilmem🙈
Evhamlianne Bloom24 bugün 3.gün, şu an çok sancım yok çok sertlikte yok, kesinlikle soğuk kompres çözüm