Fatmanurdmn Ben de diyetisyenle birkaç kilo verdim. Detoks veya aralıklı oruç önermedi. Gece yatmadan 2 saat önce yemeyi kesmeli, her emzirme öncesi ve sonrası 1 bardak su içmeli. Kahvaltıda 1 yk kadar tahin pekmez vermişti bana, gerisi klasik kahvaltılıklar. Süt arttırıcı çay vermişti: ıhlamur, tane kimyon, ısırgan ve kuşburnunu çay olarak demleyin günde max 2 tane için. Bir de günde 1 kase kayısı/kuru erik/kuru incir/tarçın/limon ile yaptığınız hoşaftan için. Bunlar süt arttırıyor işe yaradı bende. Çay 5 bardağı geçmesin. 1 kahve de içilebilir bunlarla beraber. Daha başka detoks suyuna gerek yok. Bir de havuç dereotu kahvaltıda hep ekledim. Onlar da süt yapıyor