Merhaba güzel anneler ..
14 aylık premature bir kız bebeğim var.. İki ay önce göz muanesi olmuştuk sağ gözünde içe dönük kayma ve tembelik vardı gözlük ve bir saat sol gözüne kapama yapıp sağ gözü calistiriyorduk eğer tedavi olmazsa ameliyat olacak diyorlardı doktorumuz yarın kontrolümüz var rica etsem bol bol ya şafi ismiyle zikredip , bol bol Felak, Nas , Ayetel Kürsi, Kevser , ihlas, ve bol bol yaşın şerif okur musunuz ?? Cemre Korkmaz adina ❤️ Şimdiden Allah razı olsun 🙏