Linaoykum_ Kızım 17 aylık 1-2 gündür kafasını vurmaya başladı. Sinirlendiğinde veya istediği bişey olmadığı zaman vuruyor çığlık atıyor. 2 yaş sendromu yoksa geçici bir süreç mi ?
Storymoon Linaoykum_ bızım oğlanda aynısını yapıuor doktora sordum kendını ifade seklı o dedı gececek
Eymenkuzusu Linaoykum_ 2 yas sendromuda olabilr gecici de olabilir bi sure bizimde oyleydi ama gecti srtk yapmiyor
AytanCelal Linaoykum_ merhaba nasılsınız? Sızın postu gordum benımde bebegım erkek 16 aylık boyle yapıyor cok korkuyorum kafasına vuruyor ellerıyle saclarını cekıyor sureklu cıglık atıyor sızde nasıl oldu durum geçtımı? Lutfen bakarmısınız
Saafie Linaoykum_ Atak haftası hesaplama yazın Google çıkacaktır ama 40 haftalığa tamamlayıp doğum tarihini öyle hesaplayın
AytanCelal Storymoon merhaba nasılsınız bu bebeklerde kafasına vurma bagırsa cıglık atma furumu sız yazmıwaınız eskı postda sızınde bebegınız yapıyormus sımdı benım oglumda yapıyor cok endıse edıyorum gectımı sızde?
Storymoon AytanCelal merhaba suan bıraktı 22 aylık oğlum tabiki çığlık atıyordu bağırıyordu suan kendini ifade edebildiği için yapmıyor ben her yaptığında anlattım ona sinirlenme bana göster ne istediğini elimi tut götür beni diye bıraktı çok şükür
Dila97 AytanCelal oglum 18 aylik istedi bsey olmadginda kendini yere atip kafasini yere vuruyoo surekli aglyoo ama gozunde bi damla yas yok elinde bseyler varsa kaldrirp atiyoo insallah gecer gecmezse ben sinir krizi gecrecegmm