Merhaba hanımlar esimin yigeninin nikahı var bu haftasonu kına gecesi olacak birde. Ben saçlarımı afrika örgüsü yaptırmak istiyordum eşimde madem öyle yaptır nikahta kınada ayrı ayrı kuaför masrafı olmasın dedi sizce cok absürt olurmu afrika örgüsü 2 günde belki 1000 yakın para vericem ve 3 4 saat için belki ama aynı paraya en az 3 ay kullanabileceğim bir sac yaptırabilicem sizin fikriniz ne olurdu ?