Meldakurt 23 gündür kuvezde idi doktoru bana iki saatte bir emzir dedi herkeste surekli emzir diyor eve geldiginden beride agliyor emzirdikce istiyor agzindan cikariyorum yine agliyor uyutamiyorum napabilirim
anorganikanneeee Meldakurt ben bebeğimi 3 aylık olana kadar her saat başı emzirmiştim. Tabi bebeğim istediği için
Ecrininannes Meldakurt valla ben her agladiginda veriyordum doktor bana her agladiginda ver dedi sadece aciktigi için emmiyormus
Elfeyll Meldakurt vallaha bende ıh dese emzirdim istediği sürece verdim hep gece sadece uykusunu alsın diye 2 saatte bir uyandırıyordum
Ebrushkaa Meldakurt yenidogan acıktığı için emmez gazı olduğu için emer korktuğu için Emer anneyi özlediği için Emer kısaca yenidogan anneye bağlıdır emzir koy kenara diyenlere aldırma ben yaptim o hatayı suan yatağına koyduğum an agliyor .susturamadigin yada huzursuz olduğu zaman beraber banyoya girin yada soy bebegini sende üstünü çıkar göğsüne yatır anne karnındayken annenin kalp atışını duyduğu için sakinlesiyorlarmis
pogacayanakk Benim bebeğim yenidoğan döneminde 1 saat memede kaldığı bile olmuştu Emzirdiğim dönem içerisinde hiç bir zaman saatli emzirmedim her istediğinde verdim. Şu an sağarak veriyorum sütü, emzirmenin kıymetini bilin.❤️
Whatornot Meldakurt ben hep sağarak besledim, ne zaman isterse o zaman içti. Gündüzleri saat başı, geceleri de 4-5 saatte bir içiyordu. Şimdi hastanede az az besleniyor ama gelsin yine öyle beslemeye devam edeceğim