Sinem1234l 7 ayımizdayiz nimenrix ve bexero birlikte olduk sizlerde öylemi oldunuz bazı yerlerde okudum tek nimenrix yada bexero şeklinde olanlarda varmış ikisini oldumuz için tereddüt ettim biraz
Kutay_22 Sinem1234l 7.ayda ilk doz nimenrix ve bexsero olduk. 9.ayda da 2. Doz nimenrix ve bexsero olduk.
Sinem1234l Storymoon bende söyledim aynı şeyi hemşireye ikisini birlikte yapmalıyız dedi öyle yaptılar ve çok huysuz 7 ay normal zamanmi sizde ne zaman yapıldı acaba
Storymoon Sinem1234l atesini kontrol edin yükselmesin huysuzluk olur 1 2 güne geçer bizim oglanda ates olmadı ama oda huysuzdu
Kutay_22 Sinem1234l normaldir, bacağı ağrıyordur. Dert etmeyin, ağır gelmez. Çoğu kişiye böyle yapılıyor