Eflin00 Merhaba kızlar oğluma 6 ay kınası yapmak istiyorum etrafımda yapanları gördüm erkek bebeğine kaynanamda bugün erkek bebeğe kınamı olur dedi sizce garipserlermi ( kınam olmadı gözümde kaldı ) çocuğumda yaşamak istiyorum herşeyi
baykuskiz_ Eflin00 yani ben genel olarak sacma buluyorum 6 ay kinasini ama eger caniniz yapmak istiyorsa insanlarin ne dusundugunun bir onemi yok onemli olan sizin isteginiz
Cihangiriinannesii Eflin00 Kız bebeğe de erkek bebeğe de yapmak çok saçma benim gözümde kusura bakmayin. Bu normalde Bursalıların bir geleneğidir son zamanlarda herkes yapar oldu ama hiç hoş değil çocuğun zorla elini tutup ağlata ağlata kına yakılması filan bana çok saçma geliyor
Eflin00 baykuskiz_ komşularım burda tanıdıklarım hep sordu yapacakmısın diye açıkcası bence çok heves ettim
[silindi] Cinsiyet fark etmeksizin çok garip geldi bana ilk defa duyuyorum Kızın kınası da erkeğin kınası da ere giderken derler Biri koca ocağına, diğeri asker ocağına…
Eflin00 [silindi] bende nasıl yapıcağımı bilmiyorum ama açıkcası çokta heves ettim eşimde yap gözünde kalmasın dedi
baykuskiz_ Eflin00 e o zaman bosver kaynanani onemli olan senin ne istedigin icinde kalmasin eglence olur
Eflin00 baykuskiz_ ❤️ Çok teşekkür ederim insanın soracak pek fazla kişisi olmiyinca içini rahatlatmak için buraya koşuyor
Mercan28 Eflin00 babanın cebine para konuyo bebek cebinden çıkarıyo ne kadar çıkarıraa onunla simit alınıyo toplaşıp yeniyo ahahahha sonra etrafına oyuncaktan mesleklerle ilgili eşyalar konuyo hangisini alırsa o mesleği olcak vs vs
Aykizinannesiii Eflin00 yani saygı duyuyorum ama ben olsam asla yapmam minicik bebek ne anlasın ben hevesimi alıcam diye su hastalık zamanında pek riske atmaya gerek yok gibi
Eflin00 Aykizinannesiii zaten burada kimsemiz yok birtek komşular eşimin iş yerinden arkadaşları eşi max 10 kişi oluruz toplam
Deletedmom_123 Yap canım kimsenin lafını sözünü dinleme bu hayat senin kınan olmadığı için içinde kalmış yapıver nolacak 🥰