6.5 aylık bebeğim var yaklaşık 10 gündür hastalandı balgamlı öksürük var ve çok huzursuz . İlk günler hastalığından dolayı yemiyordu normal karşılıyordum Bugünlerde baya toparladı ancak iştahı hiç yok . Yeni yeni ek gıda başlamıştık onları asla yemiyor, memeye düşkündü emmeden durmayan çocuk ağzını açmıyor gün içinde toplam 2 dk anca emiyor 🙁mama vermeye çalışıyorum en fazla 30 cc içiyor , açlıktan da uyuyamıyor ne yapacağımı şaşırdım . Aşırı zayıfladı , aynı durumu yaşayan oldu mu , bir yol gösterin bana nolur 6.5 aylık çocuk 2 dk emmeyle tüm gün nasıl durabilir 😢