Emreninannesi- Dogdugundan beri hipp combiotic kullanıyorduk cok guzel beslemesi kilosu çünkü cok iyi sadece mama ile besleniyo ama bebegim cok gazli mamada ayri gaz yapti bugun dayanamadım gittim mamasini degistim bebelac gold aldim simdi daha rahat uyuyo gibime geldi bide mamayi güzel yedi bagirsaklarinda sorunu vardi yapamiyodu pek bağırsağıni bile calistirdi şaşırdım yani etkisine bir hafta kullanacam bakalim