Deryaaaaaaaq1 Siz kaç aylıkken veya kaç yaşındayken sünnet yaptırdınız? Sünnet için doktora gittik 6 yaşa kadar önermediğini küçükken yapılırsa tekrar derinin aşağı inebileceğini söyledi doktor ama ben 6-7 aylıkken yaptırmak istiyorum, bebeğim 5 aylık şuanda.
aylinpala Deryaaaaaaaq1 yok çok şükür 2 gün huzursuzluk oldu ilk günü zordu 1 hafta içinde dikişleri de eridi
tugbac Storymoon zor olmadı mı, çok hareketli oluyorlar bu dönemde 2 hafta sonra 9 aylık olacak bebeğim
ceylanguller Kaderci herhangi bi sorun oldumu bebekte süreki aglama yada ateş farklı bişey bizde yaptırıcaz ama korkuyorum 3 aylık olmak üzere
DenizSultan01 Deryaaaaaaaq1 bizimki 7. Ayına girdi bu ay yaptıracağım. Genellikle devlet hastaneleri 6 yaş diyor ama bu çocukta travma oluyor onu kimse düşünmüyor bence ne kadar erken o kadar iyi
Wanderlust Deryaaaaaaaq1 en iyisi 0-3 ay donmeye baslamadan hic bir sey yapmadan iyilesiyor 2 aylikken yaptirdik verdigimiz en iyi karardi hic aglamadi ilk gun dahi anlamadan gecti sukur
Opordajje Dün yaptırdık 2 ay 4 günlükken. Şuan bir sorun yok. 24. Saatte sargısını çıkardık doktor yönlendirmesiyle. 15 dk sürdü. Toplamda kucağımıza almamız 30 dk sürdü. Lokal anestezi ile yaptı doktorumuz 6 aya kadar öyle yapıyor sadece özel bölgesini uyuşturuyor. Bebeğimiz uyanıktı tüm süreçte. Çıkınca ilk 1 saat biraz ağladı tabi. Sakinleşince uyudu uyandı. Gece uykusunda da bir problem olmadı dün. Ne kadar erken yapılırsa o kadar hızlı iyileşiyormuş. Yarın sabah kontrolümüz var.
gocebebirbayan Opordajje geçmiş olsun. Estetik dikiş mi atıldı? Kaç gün olunca kontrole gidiyorsunuz? Benim oğlum da 20 sinde 2 aylık olacak bende yaptıracağım kontrolde konuşup doktorla. Bir de ne kadara yaptırdınız acaba
Minnosveannesi 3 aylıkken yaptırdık, şehir Hastanesi’nde yaptırdık ilk gün huzursuzdu başka sıkıntısı olmadi çok şükür
Ozlemcee Minnosveannesi kartal şehir hastanesine sordum 6 aydan önce yspmıyoruz dedi nerde yaptırdınız acaba
Klxlzlzmnzznsjsk Deryaaaaaaaq1 3 ay 27 günlüktü devlette lokal anestezi ile yaptırdık çokda güzel geçti anlamadı ağlamadı hiç sünnet olmuş gibi değil aksine sanki bunu bekliyor gibi konuşmalara gülmelere başladı ikinci gün sargımız düştü bardak taktık 4 gün hiç zorlanmadı bugün 1 hafta oldu deri tamamen topladı kendini gayrette iyi keşke daha önce yaptırsaydım dedim yani
Gzdnr17 Klxlzlzmnzznsjsk peki randevu nerden aldınız ben bugün hastaneyi aradım 6. Aydan itibaren sünnete baktıklarını ve çocuk cerrahi muayene edip öyle ettirebilirsiniz dedi ama
H_ceyhan Deryaaaaaaaq1 yapma 6 7 aylıkken çok zorlanirsin. İstiyorsan şuan yaptır vallahi çok hareketli oluyorlar çok zor olur demedi deme. Biz 4 aylıkken yaptırdık o kadar rahat geçti ki