Merhaba doğduğumuzdan beri prima kullanıyorduk bir aydır bitmeyen bir testis pişiğimiz olduğu için bezi değiştirmeye karar verdim tavsiyeler üzerine sleepy kullanmaya başladım pişiği geçirdi fakat her taktığımda sızdırıyor ne kullanacağım ben lütfen yardım edin