Merhabalar iki yaşındaki oğlumu iki ay önce memeden ayırdım ve o günden beri deliksiz bir uyku uyumadım. Keşke kesmeseydim bile dedim ama artık çok geç ve şöyle bir sıkıntı var sürekli baba diye ağlıyor babasında uyumak istiyor. Babasının olmadığı zamanlar çok zor uyuyor. Gece uyandığında bile babasını istiyor ve çok sık uyanıyor. Acaba bir sıkıntısı mı var anlamıyorum. Ne zaman deliksiz bir uyku uyuyabileceğim kızlar? Bana bir yol gösterin.