Merhaba anneler bebeğim iki aylık her akşam akşam 8 ile 9 arası gece uykusuna yatıyorum iki yada en geç iki buçuk saatte emziriyorum uyandırıpta kendisi genelde uyanmiuor kendisinin uyanmasını mi beklemem gerek yoksa ben aynı şekilde uyandırıpta mi besleyim bilemedim şuan uyuyor mesela 8 de besledim en son üç saat olucak uyanmadi. Ne yapsam bilemedim