SuPerisiiii Aynı durumdayız diyebilirim oğlum küçük, kimse yok ve geceden geceye anca… Tek tek çalışıyorum açıkçası atanan bir arkadaşım hocalar vs önerdi bu sene zaten kendimi denemek için giricem ben düz memurluktan şansımı denemek istiyorum da bakalım inşallah. Sizin çalışmalar nasıl