mrvklyc Merhaba kızlar utanarak yazıyorum ama özellikle akşam yemeğinden sonra aşırı gaz sorunu yaşıyorum. Şişkinlik biraz gaz sancısı da oluyor bağırsaklarım gurul gurul.Böyle birşey yaşayan var mı 😩
lceLady mrvklyc ıhlamur zencefil zerdeçal çaı yapın her gün 2 bardak için cok iyi gelir hç bişeyiniz kalmaz. Birde ufak yerli muz yiyin ac karnına midenizdeki asidi alır
Yagmurkara mrvklyc o bir kaç gündür bende de var ya acaba yeni salgın bu olabilir mi ne yersen ye aynı ama sadece akşam yemeklerinden sonra sorun oluyor bende de.
mrvklyc Yagmurkara Aynen benim de öyle yaa akşamları oluyor.Olur mu olur hergun yeni bir hastalık türüyor