3 yaşında kızım, gece sürekli uykusundan uyanıyor sarılıp kolumda geri uyuyor yoksa asla sakinlesmiyor. Uzun süredir böyle. Her gece istisnasız uyanır benden başkası asla sakinlestiremez. Çok yıprattı beni artık. Pedagogla görüşmeyi düşünüyorum sizce faydası olur mu? Bu durum başına gelen çözen var mı acaba