Brcygmr rotarix olacak muhtemelen. Çünkü diğeri 3 doz oluyor 2-4-6 şeklinde. Rotarixin prospektüsüne internetten bakın, ilk doz 16. Hafta önce verilmesi tercih edilmektedir diyor. İnstagramda takip ettiğim bir doktor da yaşamın ilk 4. Ayında yapılmış olması gerekiyor diye yazmıştı. Biz de son günlerde yaptırdık nerdeyse ve benim de hep içim içimi yiyor bu konuda hala da oturup araştırıyorum geç mi kaldık diye .

Burda yazıyor ama bu güncel mi bilmiyorum tabi siz yine de araştırın 🤷🏻♀️