[silindi] bundan 4 küçük mama kavanozu bir büyük zeytin kavanozu kadar yoğurt çıktı büyüğü kendimiz yedik 3 kavanozu bebeğe kullandık diğer kavanozu yeni yapacağımız yoğurt için ayırdım yine sütü kaynatıp 45 dereceye ılıttıktan sonra yoğurdu içine döküp karıştırıp aynı işlemi uyguladım yine çok güzel tutmuş artık kendi yoğurdumuzu yapıyorum çok mutluyum 😊