mrvklncc Kızlar merhaba. Triko bi elbise beğendim yorumlara baktım 1.55 boyundaki biri uzun geldi içinde kayboldum yazmış benim boyum da 1.57🙄 alsam kısaltma yapılmaz değil mi trikoda