Aysegul___ Kızlar merhaba Arkadaşım için yazıyorum Hipp devam Sütünü kullanıyor Aptamil e geçmek istiyor çünkü Hipp çok gaz yapıyor bide aptamil çok iyi diye onu kullanmak istıyor sizce geçsin mi kullanan varmı?
kenankaan Aysegul___ ben büyük oğlumda hep aptamil kullandım. Sma kullandığım da oldu. Her ikisinden de memnundum. İki yaş oldu aptamil devam sütü ile devam ediyorum
Sedanur123 Aysegul___ ben doğduğundan beri aptamil kullanıyorum 7 aylık olucaz inşallah bi sorunla karşılaşmadım çok şükür
Lina99 Benimde kızım 1 aylık benim sütüm yetmediği için Aptamil veriyorum maşallah bu 3.kutumuz gaz yapmıyor demicem sonuçta her mama gaz yapar ama sonuç olarak çok memnunum bebelacta kullandık ama Gelişme konusunda aptamil kadar etkili olmadı 🌸
livanurvealpinannesi61 Lina99 ben hepsini kullandım bir tek aptamil gaz yaptı. Sma evolvia bebelac gold kullandım hiç gaz yapmadı. Oğluma evolvia kullandım çok iyi bir mama.
Nilufer4141 Dokuz aydır aptamıl kullanıyoruz hıcbır sıkıntı olmadı. Bu ara degısıklık olsunndıye hıp mı alsammdıyorum ama kararsızım.
kenankaan Aysegul___ yok neden oksun ki? Hepsinin içeriği aynı. İçeriğini okuyabilir. Sadece firma başka
Taze-anne2022 Ben Aptamil hipp organik ve Bebelac denedim bebelacta kusma oldu yemedi diğerleri çok gaz yaptı şimdi sma laktozsuz kullanıyorum gaz problemi nerdeyse sıfıra indi çok memnun kaldım