Anneler merhaba, 22 aylık kızım var 2 3 gündür akşamları özellikle bir anda ağlamaya başlıyor içli içli gelip bana sarılıyor sonra susuyor normale dönüyor özellikle geçen gece öyle hırslandı ki ses çıkaran oyuncağına böyle parmağıyla sert sert vurdu bir yandanda ağlamaya devam etti. Bunun sebebi ne olabilir başına gelen var mı yada 2 yaş sendromu böyle ataklara sebep olabilir mi?