Kizlar merhaba iyi akşamlar size bişey danışmak istiyorum çok canım sıkılıyor bu duruma neden uzamiyor bu çocuk kendimi suçlu hissediyorum 50 cm doğdu ben emziriyorum 6 aylıkken işe başladım herşeyi gayet normaldi işe başladıktan sonra süt sagip bırakıyordum 5 saatte 30 CC içmiş oluyordu biberin mama asla tutmuyor MEMe olursa emiyor yoksa asla ağzına sütümü koymuyor napacagimiz şaşırdım kendi ayındaki çocuklardan daha ufak duruyor