pandemibebegi ilk kızımda çalışıyordum ve eve gelsiğimde izinli günlerimde tüm zamanımı ona verirdim 4 yaşına kadar o kadar oyun,etkinlik oynadık ki,kendimden o kadar vermişim ki bende aynı senin gibi olmuştum. Ne zaman oyun oynayalım dese hemen başka alternatifler sunup kaçıyordum 😬 hadi dışarı çıkalım,hadi kek yapalım ya da boyama yapalım diye. Yalnız değilsin yani. Şimdi ikinci kızım oldu 1 yaşında inan bunda da hiç oyun oynamak istemiyorum. Allahtan ablası var da oynatıyor.