Bebeğim altı buçuk aylık sütümün azalması nedeniyle mama takviyesi yapayım dedim.Uygulamadaki yorumlardan Aptamil conformil hakkında iyi yorumlar okudum ve iki numarasını aldım.Ancak bebeğim öğürdü ve içmedi.tadına baktım cidden çok kötü.Bütün mamaların tadı kötü müdür yoksa daha tadı güzel mama var mı arkadaşlar tadı güzel mama için tavsiyede bulunun lütfen.