Arkadaşlar merhaba,
52 günlük bir kızım var. 2 gündür aşırı huzursuz sürekli emmek istiyor. Kucağımfsn bıraktığım an ağlıyor, uyuyorsa uyanıyor. Gaz sancısı gibi değil ıkınma felsn yok, karnıda rahat ama aşırı huzursuz ve saatte bir emmek istiyor. 8. Hafta atağı olabilir mi yaşayanlarda belirtiler nasıldı