Denizcancat-2020 Okulumuz çok güzeldi öğretmenleri müdürü çiçekti hepsi. Kontrolcü bir insanım ben yediği ekmeğe içtiği suya kadar kontrolümdeydi. Bebeğim için üzülmüyordum :) Yorucu da değildi. 4,5 yaşında şu an ve aldığım en güzel karardı onun adına erken eğitim. Çok mutlu ve akıllı bir çocuk. Okulun, erken eğitimin getirileri saymakla bitmez. Bilinçli hareket etmek lazım. Önce neyin içine girdiğinizi bilmelisiniz okulda neleri kontrol edeceğinizi bilmelisiniz. Seneye başlayacamışsınız zaten işe nerdeyse 4 yaşında olacak. 🤷♀️