Cagnimanne Okula verirdim ben olsam, o şartlarda biraz harcanmış görüyorum o yaşları. İlgisiz, oyunsuz, akranları olmadan, kontrolsüz teknoloji ile büyümesindense okul sürecini kendime şart ederim ve memnun kalabileceğim bir okuldan sonra tek odak noktam oryantasyon sürecini sağlıklı bir şekilde atlatması olurdu.
Çalışmamak da seçenek tabii ama ben çalışmayı tercih ederdim. Çalışmak özgürlüktür ve evde çocuk için çok güzel bir örnektir çalışan ebeveynler.