Kızlar merhaba tecrübeli annelerin deneyimine ihtiyacım var bebeğim elini emiyor ve o kadar iştahla emiyor ki biliyorum ellerini tanıma dönemi ama bazıları aç mı acaba diyor bazıları alışır elini büyüyünce de emer diyor siz ne yaptınız sizin bebişte emiyormuydu elini ne zaman bıraktı