fizyoterapist_anne06 4. Ayda uyku gerilemesi var. O uyku gerilemesini dibine kadar yaşamış biriyim. Bizde 1 ay sürdü, ve malesef kalıcı oluyo. İyi yönetmek gerekiyor. Mesela bizde 30. Dk uyanmak kalıcı olmuştu. Uyku eğitimini verdim. Desteksiz uyumasına rağmen 30. Dk uyanıyor 20-30 dk sonra geri uyuyordu. 3 uykudan 2 uykuya düşünce geçti. Yani demem o ki 5. Aya girdiğinde, uyku gerilemesi geçtiğinde uyku eğitimine başlayın. Şuan eğitim vermeye çalışmanız hem boş olur hemde boşuna bebeği yıpratmış olursunuz