glam Merhaba, oğlum hem büyüme atağında, hem dişi kaşınıyor alt 2 zaten vardı, üst 2 çıktı(ucu göründü) ve yandan da çıkma belirtileri var. Umarım iştahsızlığının sebebi bunlardır ve geçicidir. Normalde 3 ana öğün 2 ara öğün yemesi gerekiyormuş. Bu saat oldu daha öğlen yemeğini yediremedim 1-2 kaşık haricinde. Örnek öğün tabloları herkeste tutuyor mu? Biz de öğünler hep kayıyor🤷🏻♀️ Önerisi, tecrübesi olan var mı😕
PnrTurK glam üst dişler malesef daha acılı geliyor sanki yada ben öyle hissettim oğlumun da öyle oldu bir hafta kadar sürüyor zorlama canım acıkınca yiyor saati şaşıyor sadece
glam Yumurtayı omlet şeklinde yapıyorum tükürüyor istemiyor, sadece labne muz tarzı pürüzsüz şeyleri seviyor, kıymalı yemekleri de hep tükürüyor😕