İyi akşamlar yaa bi sorum olucakta başına gelen yada bilgisi olan var mi diye kızım nerdeyse iki yas olucak şuan hamileyim 29 hafta olmak üzere afedersiniz az once alt bolgeme baktm da vajinanin sağ dudak tarafinda dogum yaptığımda eski dikiş atılan yer şişmiş herhangi bi acı falan yok aniden şişkin görünce tuhaf oldum acaba hamilelikten mi kaynaklı ben ilk doğumda alt bölgemde cok ödem tutmuştum şişliklerim dinmiyordu zaman yaklaştıkça tekrarliyor mu acaba 🤦🏻♀️🙄