Öncelikle Herkese Merhabalar,
Uzman Klinik Psikoloğum, İstanbul anadolu yakasında kendi kliniğimde çalışıyorum senelerdir.
Bu belirtilerin hepsi Panik Bozukluk belirtisidir. Halk arasında panik atak olarak bilinir. Tüm fizyolojik muayenelerinizi olduysanız, sonuçlarınız temiz çıktıysa, öncelikle bir psikoloğa, akabinde gerekli görülür ise bir psikiyatriste görünmeniz hayat kalitenizi arttıracaktır.
Endişelenmeyin, panik bozukluk bizim nevrotik bozukluklar çerçevesinde incelediğimiz bir bozukluktur, her insan hayatının bir döneminde nevrotik bir bozukluk geçirir, depresyon, anksiyete, panik bozukluk, sosyal fobi gibi..
durumun geçici olduğunu bilin, doğru bir tedavi ile eski konforunuza kavuşmanız mümkün.
İnşaallah faydalı olabilmiştir,
Sevgiler.