Dilarasaka Herkese merhabalar dogumum spinal sezeryan oldu 1 ay oldu sirtim ve belim cok agriyor bir turlu gecmedi bu sekilde olan var mi?
Gorursensoyle Dilarasaka 🙋🏻♀️ Benn.. özellikle belim 4.aya giricem 1 aydır belim gece yatamıyorum sırt üstü gündüz eğilip kalkarken ağrı giriyor sırtım da öyle ama belim daha çok😔